I just know there's something bigger out there !

 

Mulla on tosi iso halu päästä ulkomaalle, jonnekkin pakoon suomea. Mä haluaisin Espanjaan tai Turkkiin, sinne lämpöön ja hyvännäköisten ihmisten keskelle.

Toinen mitä mä haluaisin, olis muutos. Mä haluan tehdä jotain radikaalia. Mä haluan blondit hiukset, mä haluan lävistyksen, mä haluan uuden elämän. Mä vaan olen alkanut kyllästymään näihin ihmisiin. Mutta kaikkeen tulee viellä muutos. Mä pidän siitä huolen.

kolmas asia mitä mö haluan, on lunta. Nyt on jo Joulukuu! eikä vielläkään ole lunta! Mä haluan lunta, sillon tulis ehkä edes vähän valosampaa. Ja muutenkin. Lumi on osa joulua!!

Mulla on lomaa nyt kolme päivää, tää päivä mukaan luettuna. Tänään mä oon ollut kotona, dataillut, katsonut tv:tä, JA SYÖNYT PANNUKAKKUA! Ei mitään erikoisempia suunnitelmia tälle päivälle. Huomenna mä meen mun kaverin koululle, koska sillä ei ole huomenna vapaapäivää. Se on kiva mennä johonkin kouluun, missä kukaan ei tunne mua. Laajasalossa on onnellisempi olo. Ihmisiä, joita en oo ennen nähnyt, tuntemattomia paikkoja jne. Tiistaina mä en varmaan tee mitään ihmellisempä, paitsi katon linnanjuhlia. Joittenkin mielestä se on kuolettavan tylsää, mut mun mielestä on kiva kattoa kaikkien asuja. Ja nää on vikat Tarjan juhlat!

HYVÄÄ SUNNUNTAITA KAIKILLE(: !