Hah, tänään sitten se, kenen kanssa mulla oli säätöä, tuli meidän koululle, (sillä on tetti) tietysti sen luokse, kenen kanssa sillä on säätöä. Ku se huomas mut, se ei voinu ees kattoo muhun :D hah, mä toivon kaikkee pahaa sille (: Mä vihaan sitä, ja se on merkki siitä, etten oo päässy yli mut aivan sama :DD mä inhoon sitä.

Tänään mulla oli valinnaista liikkaa, enkä ollu ostanu luistimia, ja ope suuttu, koska 4 tytöllä ei ollu luistimia. Meidän piti kiertää pururataa, mutta me sitten mentiikin koulun aulaan :D hehee.

Sitten siellä tuli lunta, vaakasuoraan, aivan älyttömästi. Me jäätiin koululle, vaik me oltais saatu lähtee ja mentii kattomaan joku ihme näytelmä, joka siel koulul oli. Siellä mä sitten näin henkilön, jonka kanssa mulla oli silmäpeliä(: Heh, koko näytelmän ajan yritin vaan kattoo sitä mahd. paljon :D I'm Stalker.

Tänään ei oo mitenkään niin kirjottelu fiilis... huoh.

AINIIN! pahoittelut siitä, etten oo jaksanut tehä sitä joululahja postausta, nyt ei vaan oo sellanen inspis. Ehkä huomenna sitten.

 

DIIPADAAPA BLAABLAABLAA.... HYVÄÄ PERJANTAITAAA...