MÄ KIROAN MUN KONEEN ALIMPAAN HELVETTIIN! SE SAMMUILEE JA LAGAA, JA OON KIRJOTTANUT TÄN POSTAUKSEN NYT KAHDEKSAN KERTAA...

Mutta siis, tänään heräsin kahdeksalta ja menin kiltisti kaverini koululle. Koululla mä olin kymmeneltä.

Suunnitelmana oli, että mä odotan sen tuntien ajan käytävässä, ja juhlan aikana oon aulassa, MUTTA tunniksi mä menin mun kaverin kaverin kanssa sen oppitunnille kattomaan Vedetään hatusta!

Sitten mun kaveri raahasi(kirjaimellisesti) mut sen juhlaan, mutta onneks se kesti vaan puoltuntia.

Se koulu on tosi kiva ja kotoisa, ja ihmiset osottautu tosi mukaviksi ja kivoisi, varsinkin tää yksi henkilö ;) mutta ei siitä sen enempää

(haha, mä kirjotin siitä kunnon romaanin, mutta leikkasin sen pois, koska se olis ollu vähän tylsää luettavaa ja ehkä henkilökohtastakin:D)

 

NOW BECAUSE OF REASONS: tiesitkö..?

  • ihminen rakastuu tietynlaisen '' feromonihajun '' omaavaan ihmiseen.
  • Ihmisen kulmakarvat nousevat kahdeksi sekuniksi, kun hän näkee häntä kiinnostavan henkilön.
  • Suutelun alkuperästä on olemassa teoria, että suutelu on saanut alkunsa siitä, kun äidit syöttivät lapsiaan omasta suustaan(hyi)

älkää kysykö miksi mä etin noi tiedot tähän (:

 älkälkäkäkäkäkääkäkäk