Jo parin päivän loman jälkeen on vierottunut koulusta - täydellistä.

Tänään oli suhteellisen hankalaa herätä. Laitoin illalla herätyksen 6:45, sitten kun se soi, vaihdoin sen 7:00 ja sen jälkeen 7:05. Sitten oli pakko herätä, vaikka sänky kuinka aneli mua jäämään.

Tänään mulla oli 8:15 - 11:45 liikkaa. Koko päivä pelkkää liikkaa, jonka jälkeen ruokis. Mä ajattelin, etten mä todellakaan menis syömään, mutta nälkä voitti. Ja nyt on taas nälkä D:

Mutta niin, mulla oli valinnaista liikkaa, jossa pelattiin korista, ja sitten oikeessa liikassa oli lihaskunto testi. Meni ihan jees, paitsi punnerrukset - mä VIHAAN punnerruksia. Mutta sitten oli vauhditon pituus hyppy, ja mä hyppäsin kaks metriä, ja sain arvosanaks siitä kympin :)

Aamulla kun menin kouluun, oli ihanaa kävellä lumessa (vähäisessä kylläkin). Oli jotenkin niin talvi fiilis. Sitten tuli mieleen, että mä tarviin pipon ja lapaset. Ja siitä tuli mieleen raha. Siitä tuli mieleen, ettei mulla ole sitä. Sitten alko ärsyttämään :D

mulla oli päällä tänään tosi ohuet harmaat verkkarit, mut ne piti TÄYDELLISESTI tuulta, ja mun oli hyvä kävellä kouluun ja kotiin, ku ei ollu yhtään kylmä :)

Tänään mulla piti olla harrastus, mutta peruuntui.

Joten tänään vaan chillaan.

Ainiin, ja tänään tutustuin uuteen ihmiseen :) jeejee.

No, mulla ei varmaankaan ole enää höpötettävää, joten:

HYVÄT KESKIVIIKOT(: