Ette ikinä arvaa mitä kävi...

...YÖLLÄ SATO LUNTA!!

 

valvoin tänään sitten melkeinpä neljään. Sitten satuin kattomaan ikkunasta ulos, niin siellä oli lunta! Mä vaan halusin mennä ulos tekemään lumienkeleitä ja lumiukkoja ! :D Mutta tänään aamulla kuitenkin sitten se oli sulanut jo aika paljon. Lumi on tosi iso osa joulua, ja oon niin onnellinen että sitä vihdoinkin tuli.

Mä heräsin tänään yheltä. Päivän suunnitelmat: kotona oleminen, datailu, linnanjuhlat. Mä en malta odottaa, että juhlat alkaa, kattoo niitä kaikkia asuja ja et jos joku mokaa ja miten :DD!

Vovioivoi, mä tarvitsisin kipeesti rahaa.. Mulla on tosi paljon ostettavaa. Mun pitää ostaa uusia housuja, paitoja, koruja, meikkejä, päästä kampaajalle, ostaa talvikengät ... huoh.. masennus. Miten ansaita rahaa :/

ens postauksessa voisin tehdä joululahja kollaasin:)

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!